ALICE

Igår hade vi överraskningsfest för en av mina väldigt braiga vänner,alice. Så efter jobbet gick jag hem till Sofie,duschade och sen lagade vi mat,tacos. Men nästan alla flickor kom vid halv 6. Klockan 6 hade alla 13 tjejer glömt sig i vardagsrummet och när Alice ( som trodde hon skulle på filmkväll med 3 vänner) kliver in hoppar vi upp och alla kastar ballonger på henne. Så himla roligt. Sen fortsatte kvällen med det abslout bästa sällskap som går att få.Middag,film och MÄNGDER med prat.

Eftersom jag fortfarande är förkyld beslutade jag att åka hem och vakna upp hemma,så vid halv två kröp jag ned i min egna säng. Sov ut ordentligt imorse!



Våran chockade Alice,tog en stund innan hon lugnade ner sig.



Egobild i Sofi's spegel ;)



Matilda in daaaa house




hahaha, Jag och Ijaa fick varsin upplevelse av Clara och Sofi



Födelsedagsbarnet och Sofi



Finaste tjejerna i stan, Helena och Sofi


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0