Stockholms ridhus

Mina måndagar framöver kommer se annorlunda ut nu. Från att ha ägnat hösten på Gladö ridskola i huddinge kommer jag nu vara på Stockholms ridhus som ligger på djurgården. Varför jag slutade på Gladö är av flera anledningar först kan jag det där stället nu och dessutom har en tjej börjat jobba där som jag inte funkar ihop med, eller som jag inte tycker om helt enkelt. Då kan jag ju lika gärna byta. Kommer vara med Gabriella de första 5 veckorna, mums va roligt vi kommer ha!

image description

image description

Min Gabbi och finaste Teja



En Stockholms Ridhus's hopptävlingar i somras


Kommentera
Postat av: Emilia

Hej, jag sökte på bilder på google helt random nu eftersom vi håller på med skolproject och jag skriver om sthlms ridhus. Jag såg även att du/nån kramade (på bilden..) hästen Tejas Bellmi från Solvalla :) Jag går på ridskola på sthlms ridhus, och avslutade min guldkurs på Solvalla för någon månad sedan. Jag vet ju inte vem du är, men det var lite kul att vi går/gått på samma ställen. Jag vet att detta är lite random ;)..Menmen, det var allt för mig! Hejdå :p

2012-02-08 @ 13:33:17

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0