Mitt 2011

Det förra året började dåligt..Jag förlorade min gammelfarmor den 21 januari. En dag som fick hela mig att bryta ihop, en av de jobbigaste dagarna i mitt liv. Hon var något speciellt för mig och idag är hon en stor saknad. Så fort jag får tid hälsar jag på henne på graven.

Jag hann även under förra året förlora min bästavän, min första riktiga bästavän. Den jag delade allt med, hon kände mig jämnt och visste hur mina tankar snurrade. Det var en sten för mig under en längre tid av året men den har blivit lättare för varje dag. Jag vill och kan ju klara mig!

Under min sommar hände det mycket men ändå inte. Jag gick igenom många olika känslolägen för mig själv som från en början mest förstörde för mig men efter att jag bott i Nora hela sommaren insåg jag mitt rikitga jag och sedan dess är jag en annan person, jag är jag, jag är mig själv!
Efter sommaren började jag gymnasiet och sen dess har allt bara rullat på och jag trivs. Jag har abslout saker jag ska ändra under det här året, men de håller jag för mig själv. :)



Början av 2011











Slutet av 2011... haha, hiss eller diss?


Kommentera
Postat av: loveboy

Du har mognat på dig ordentligt och gått och blivit en riktig läckersnäcka ;)

2012-01-11 @ 22:59:53

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0