Mitt alldeles egna liv

Jag kom på en sak när jag satt här mitt bland massa människor.. Ingen i hela världen lever ett liv som mig, ingen alls. Den tanken fick mig att känna mig unik, ingen lever som du!! Personer kanske har vissa vanor som är som dina men aldrig alla. Du vaknar på ditt eget sätt på morgonen och du somnar på ditt eget sätt. Dina tankar finns inte i nån annans hjärna än din egen, just för stunden och av den orsaken iallefall. Du är speciell, du är unik och helg enkelt bra.. Så bra att det inte finns någon annan av dig i världen!! Du vann ditt liv.

Hoppas de gav er en tankeställare och att ni just idag, ser er själv som en bättre människa!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0