Flams dag

Min morgon började tidigt, väldigt tidigt. Mötte upp Hanna i huddinge innan klockan slagit kvart över 6. Jobbade flitigt fram till elva, då åkte vi hem för att duscha och äta lunch. Sen vidare in till stan, mötte upp alla andra brud'sss. Vi intog possition framför 2,5 timme med Martin Björk,Petter och Fråga-Olle. Många fler också, men dom va inte lika häftiga ;) Petter spelade den bästa av alla hans låtar,enligt mig, längesen.

Jag skulle inte kalla mig rasist, inte alls. Men varför ska alla dessa turkbrudar alltid hålla på. Idag satt dom och skrek,kommenterade och bara allmänt beetede sig som skit. Tillslut pallade jag inte mer så vände mig om och bad dom på ett trevlig sätt att lugna sig. Och direkt hugger dom och börjar skrika och flippa ur. Men varför? Vad får dom ut av det? Jag får ut skadestånd för deras slag. Ska ni vara här får ni fan bete er som svenskt och normalt folk.










Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0