Kroppsbyggnad

Idag när jag gick runt och mockade hästbajs kom jag och tänka lite på tanken ang kroppsbyggnad. Så varför inte diskutera det lite med er?

Många av dagens tjejer drömmer om "den perfekta kroppen" eller "modellkroppen". Men vad är egentligen en perfekt kropp? Stora tuttar, smalmidja, smala långa armar men ändå lite muskelbyggda, långa kvinnliga fingrar, inga höfter, bra rumpa, smala ben och små fötter. Inget av detta stöttar varandra vill du ha smal midja får du större höfter...Smala ben = ingen rumpa...Ändå vill vi se ut så!



Frågan är vad är egentligen finast?
 I mitt umgänge har jag vänner i alla olika storlekar smala och långa, långa och med större kroppsbyggnad men självklart små och korta. Eller dom "normala" .. vad nu det är?!
Jag tycker och vet att vi tjejer tänker för mycket på vikt och utseende.
Men varför?
De flesta killar jag känner och troligen fler , tycker inte det är snyggt med pinnsmala tjejer. Även om dom skulle ha mega tuttar så är dom kanske jätte korta. Samma sak med höfter , vi gör allt för att få bort dom eller är nöjda utan. Men höfter är snyggt!!! Vart ska dina jeans sitta annars? Vart ska dina händer stanna när du sätter handerna i midjan och är arg? Höfterna!



Vilken tjej är snyggast?
Detta är självklart enligt min åsikt!

A) Denna kropp är smal, mager för att lägga på lite. Knäskålarna syns väldigt tydligt lika så armbågarna. Hon har inte speciellt stora tuttar, ingen jätte rumpa eller några höfter.

B) Kroppen har en midja men en linje ut mellan tuttarna-midjan-höften-rumpan. Detta kan abslout vara fint. Men jag tror hon skulle vilja bli mindre hon tänker på ditt utseende och sin kropp.

C) Hon har störst kropp men hon har tuttarna,midjan,höfterna och rumpan. Skulle jag få välja som kille skulle jag nog helst mysa med denna kropp i sängen. Hon ser mjuk och mysig ut. Visst kanske använder hon dom lite större storlekarna men allt sitter ordentligt, det är inte förstort och man klär sig (förhoppningsvis) inte i för tight.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0