Jag gillar allt nytt

Jag har så fullt upp med mitt liv att bloggen hamnar i bakrunden. Livet är liksom så bra! I lördags fyllde jag 16, tuff tjej nu. Hade en chill födelsedag och firade liksom inte jätte stort har fått ridstövlar,en ny kamera,smycken,ett jätte fint glas och en super fin tröja. Men är inte färdig firad än så är det när man har familj i halva sverige.

Idag hade vi bara en lektion men den pågick mellan 8.30 till 13.00 , med lunch. Naturbruk. Inte för att jag rikitgt vet vad jag gjort men läraren sa att det va bra så highfive! Efter skolis åkte jag och Hanna och jobbade lite inne i stan, delade reklam och gick runt o gjorde medborgarna lite glada. Nu är jag hemma och ska in ta lite studier.



Finingar!




Arbetande brud!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0