Fredags nice

Idag är det fredag och hela min dag har varit rätt lugn. Påväg till skolan idag hjälpte jag frivilligt en tjej upp för massa trappor med hennes barnvagn, även fast min väska ramlade och håret hängde i ansiktet!! Började halv elva med en timmes matte, dock lunchade jag och tjejerna innan. Sen åkte vi till eriksdalsbadet och hade livräddning. Jag fick hela den 50 kilo tunga plast dockan på näsan,ögat och läppen. Så jag ser halvt blåslagen ut nu...

Inga rikitga planer för kvällen än, känner mig fortfarande inte helkry.
Huvudet dunkar. Kanske hemma film kväll?!



Min glada morgon :)



hööstbus





Mina finaste änglar idag på våran mysiga höstpromenad.




Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0