Dag 1 - Om mig



Jag har ju haft den här bloggen i flera år så ni borde känna mig, men vissa är kanske nyare än andra.
Jag heter Hannah Linnéa Byrud, 16 hårda år. Bor söder om söder i Stockholm. Lever just nu livet fullt ut, har svårt att hinna med allt jag vill. Går första året på gymnasiet med inriktning hästhållning. Min klass är gaaaalen , 30 löpande brudar. Jag storm trivs. Inte en dag, inte en lektion är sig lik. Kärlek till er!!
Men jahaa och seriöst....vad ska man skriva?
På fritiden blir det mycket familjehäng, men jag gillare. Kompisarna bokar även upp min tid, tävlingar,fester,sömn,kärlek och nöjen helt enkelt..
Livet som tonåring!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0