Dag 08 - Ett ögonblick

Första mötet med min älskade hund, Stina... Ånaryds Stina... är något jag aldrig glömmer.
Min första egna hund, till och med på pappret. Hon var precis leveransklar och dags att hämta. Som jag hade längtat och det första hon gör är att springa fram till mig och hoppa upp mig.





Första någonsinn!



Gos, fortfarande första dagen



1,5 år senare.

Hon gör mig fortfarande lycklig varje dag. Hon är den jag säger godmorgon först varje morgon och godnatt till sist påkvällen, den jag sover med varje natt, hon är den som alltid finns intill mig när livet inte är bra även när det är bra, hon är den jag har med mig nästintill överallt. Vi har nog inte varit utan varandra längre än några dar. Även fast hon gör hyss och satyg älskar jag henne. Hon är min helt egna stolthelt.
Tur vi har många år kvar tillsammans!





Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0