Dag 03 - mina föräldrar



Min mamma är nog den bästa i mitt liv, också den sämsta ibland. Hon har stöttat mig genom hur mycket som helst och vi har tillsammans gått igenom mer än väldigt många andra har. Vilkethar styrkt oss tillsammans. Självklart tröttnar jag på henne ibland, hon är ändå min mamma och den som tjatar om mitt rum , min tvätt och allt tråkigt.
:love:







Min pappa då, senaste åren har vår kontakt inte legat på 100 men sånt är livet. När jag var lite bodde jag hos honom mer eller mindre jämnt. Då var han bara min , nu delar jag honom med fru och mina två  fina syskon. Mig gör det ingenting :)
Första bilden är faktiskt från idag!

:love:


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0