upptagen tjej här

Idag var en dag i skolan. Jag gillar dom dagarna otroligt mycket. Hela klassen är samlad, man får kramas med alla och ätaen god sallad till lunch. Jag längtar nästan alltid till skoldagarna.
Efter skolan åkte jag o hämtade lillebror, vi mötte upp Anna och åkte in till stan. Hämtade ut min efterlängtade biljett och sen åt tjockis middag på mcdonalds.

Måste faktiskt berätta lite om de läskiga med kvällen... Jo när vi sitter där inne så skakar allt helt plöstligt till, glasrutorna börjar skaka ordentligt och hela borden skakade, det gick liksom genom kroppen. Det hände två ggr på typ 2 minuter och jag fick hjärtklappning varje gång och typ drog tag i Love, berädd att springa. Men tillslut kom vi fram till att dom bara sprängde för citybanan. Min egna tanke va typ självmordbombare på centralen.

Kvällen har innehållt packning,systerhäng o plugg.. Ska fortsätta med de hela nu. Imorgon ska jag ut till finaste hästis :D



Denna vännen ligger mig varmt i tankarna idag.

:love: :love: :love:


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0