NORA!

Morsning Sickan, livet rullar?
Igår stressade jag mest runt hela dagen, vet inte rikitgt vad jag fick för vettigt gjort. Hela skolan var utspökad och alla lärare var pirater, jag älskar min skola. Efter att ha sagt hejdå till alla mina flickor skyndade jag mig hem och direkt in till stan och hoppade på tåget. Nästa stopp, Nora. Världens finaste stad, kan inte vara annat är lycklig här. Åt middag hos faster. Kvällen gick åt lite släkt, sen senare satt jag och Magnus mest o pratade. Jag ritade över hela hans arm , haha :D Hamnade i sängen runt 3 eller nått.

Nu ska jag gå och göra iordning mig lite inför kvällen, sen berätta för er om min och prinsessans ridning i torsdag :D



Lillprinsessan


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0