Jag älskar att folk påpekar att jag uppdaterar dåligt, förlåt mig.


Igår hoppade jag Asprilla , gick bra. Hon är en riktigt heting när hon flyger över hindrena. I slutet va jag rikitgt nöjd med henne, vi hittade varandra och hoppade båda samtidigt. Efter skolan stannade jag i stallet, kollade Johanna o Sophias lektion med Amanda. Sen på kvällen hängde jag i Johannas stall med Lavenza. Kvällen blev sen och jag va trött.
Idag har jag knappt varit vaken nånting känns det som, har gått runt lite som en zombie. Hur hemskt det än låter har jag blödande muskler i ryggen... :( Hem efter skolan och sova, i 3 timmar. Med min finaste pojke intill, styrkan han ger mig går inte att sätta ord på.







Fina dom i mörkret!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0