Fin dag

Idag fick vi skippa sovmorgonen och börja klockan nio med skolfoto ist, det gick väl som skolfoton alltid går. Jag orkar inte bry mig jätte mycket. Det är inte så att jag behöver visa mina bilder för folk jag inte vill visa dom för sen. Det som är bra är att vi kommer få alla bilder skickade till vår mail och sen själva få välja ut vilken vi vill ha. Dagen rullade på som vanligt och blev lite små flum i sluten av dagen, så är det alltid i vår klass. Jag älskar vår klass! :love:



Igår hände det som brukar hända, jag och Sofie spårar ur.
Vi jagade varandra med bläck och slutade som gråsminkade fjortisar.




Idag var vi lite mer fina, precis innan vårt skolfoto.
Jag spände upp hela ansiktet och fick kramp i halsen på det hä fotot, smexigt.

Kärlek till denna fina flicka!


Kommentera
Postat av: Sofie

Kääärlek till dig min fina <3

2011-10-13 @ 23:28:49
URL: http://ryttarcrew.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0