Dressyr lördag

Idag har det varit dressyr förhela slanten. Åkte till stallet vid 12, tittade lite på ijaa när hon jobbade med barnen och sen åt vi. Även Johanna och Sofie kom senare. Hästarna gjordes iordning och framridningen startade. Efter ijaa red finaste Parma lekte jag hennes proffstränare under framridningen. Både ekipagen gick super fint och jag är stolt över dom båda.
Kvällen har jag ägnat i sängen, jag är dunder förkyld
.



Ekipage number one... Finaste Sofie och Frolic är inte helt säker på vad hon fick för slut resultat!
Dom glänste.








Ekipage number two Ijaa (Kristin) och världens puffsigaste Parma. Slutade på 62.7 % om jag inte minns fel.
Dom strålade.






Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0