Dollyyyyyy !

Idag red jag ett kort men rätt intensivt pass på världens finaste Dolly. Hon har väldigt stort steg med det får jag vänja mig vid. Ska man lära sig rida ska man göra det ordentligt. Jag kände mig som en liten vante ute på hal is. Men ingen annan tyckte det såg ut så. Fick väldigt mycket beröm för mitt sätt att rida henne, vilket gjorde mig lite extra bra. Så nu blir det att hänga ute i Ösmo två dar i veckan, torsdagar och söndagar :D Glad tjej!





Kärlek och respekt till hennes blåögon!









1. Jag vet att jag sitter som en påse sand eller nått, ruggit dåligt. Men snart kommer vi underfund med varandra.
2. Hon är faktiskt lite knepig med huvet, det är inte jag som är dålig på att rida. Dessutom hade mamma lite svårt o få ett kort när både hon gick bra o jag satt fint.


Kommentera
Postat av: Mirjam

Vart rider du Hannah? :O

2011-10-09 @ 23:15:36
URL: http://mirjamderko.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0