dolly

Nu är det flera dagar sedan jag träffade prinsessan. Men i tordags blev det svettigt. Red igång henne ute , skrittade på lång tygel men började förflytta henne sidleds på slutet. På banan joggade vi igång. Sedan jobbade vi i en åtta som clara tipsade mig om. Hon blev jätte mjuk i rygg o nacke. Dock var våran bana jätte blöd efter allt regn så det blev rätt tungt för henne. Galoppen jobbade vi mycket böjt spår, hon gick fint ned med huvet nästan hela tiden. Vilket jag var jätte nöjd med eftersom hon inte brukar gör det med mig. Jag jobbade henne låg och funkade det super :D



Bilder kan inte bli jätte bra när någon är rastlöst, hungrig och har tröttnat på o vara modell.
Men lika bra är hon ändåå :D


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0