Det gäller o bjuda på sig själv

Igår kom farbror och hans tjej hit. Vi åt allhelgona bord eller vad det nu va. Jag gjorde iallefall egna köttbullar. Kvällen rullade på, vi pratade och pratade. Sen försvann alla så jag, min kusinvitamin och magnus satt och fortsatte prata. Tills det sista timmarna bara va jag och magnus igen, alltid vi. Jag låg på golvet och hade allmänt ont i kroppen o han matade min hund med skinka. Klockan fem (egentligen 6) intog jag sängen. Så imorse blev det lång sovis :)



så jävla snygga glasögon ;)



Magnus armar är för jävla snygga dom också. Han fick även HANNAH på hela överarmen, och en fisk på den andra. På kinden en gladgubbe :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0