2011's Önskelista.


Det är ju faktiskt 1a december imorgon och min önskelista är så gott som klar. Eftersom jag vet att mina nära läser min blogg är det ju perfekt o lägga ut den här. Dessutom ger det er lite idéer.

I årets list finns det ingen ordning, jag önskar mig allt lika mycket.
Jag önskar mig rätt små saker, men jag är rätt allmänt nöjd i livet. Det känns som man har mer möjlighet att få det man vill ha på en sån här önskelista än en mer komplicerad.




Ridhandske med stickad ovansida, spelar inte roll vad det är för märke. Bra och hållbara!
Storlek Medium.
Finns på de flesta häst butiker.

Den här skit snygga tröjan.
Finns på Gina Tricot, storlek Medium




Pippitröja, finns på lager 157, hi sport och en del andra.
Storlek är jag inte säker på, men relativt stor. Snyggare då!





Pyjamas byxor, rutiga, färg spelar ingen roll.
Finns på vanliga klädesaffärer.
En bra storlek, inte för tighta men inte för stora i midjan.





Iphone 4 skal. INTE svart glittrigt. Annars spelar det inte så stor roll.





Boken "Jiddra inte", helst i pocket. Finns på de flesta bokhandlar.







Gym kort på ett centralt ställe i södra stockholm. Inte allt för långt från mig. 6 månaders eller 12 månaders.



EKBY JÄRPEN/EKBY GÄLLÖ Vägghylla, vit Bredd: 119 cm Djup: 29 cm Höjd: 119 cm Max. belastning/hyllplan: 20 kg

Ekby järnpen/ Ekby gällö
Finns på IKEA.





Ett smyckes skrin, djup med smal.
Bra färg, antingen en färgklick eller svart/vit.





En vardagslydnads kurs med start fram till våren för mig och min ängel.
Hon behöver aktivera huvudet och kroppen samtidigt.





Pengar! Det önskar man sig alltid!





En stor och rymlig handväska. Jag ska kunna få plats med en hjälm + skolsaker.
Absolut inte exakt som den på bilden.



UPPDATERINGAR!!!!




Hunter gummistövlar. Svarta, lack eller matt spelar ingen roll. Storlek är jag inte säker på men 40 blir nog ska så man kan ha tjocka strumpor i.


Kommentera
Postat av: Sofie

tycker vi kan gymma tillsammmaaans! Du+jag+Ijaa+någon/några tiiill! <3 <3 <3 <3

2011-12-01 @ 00:00:01
URL: http://ryttarcrew.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0