Flerdags rapport

Egentligen har jag ingenbra anledning till dålig bloggning, men jag har varit sjuk.

I lördags åkte jag ut till stallet rätt tidigt, det va världens dimma så såg ingenting. Därför blev det en kortis dressyr på banan. Jobbade lite volter i alla gångarter och hon gick i hög och fin form från och till. Även fast hon är lättre att jobba i lågform, men då tappar jag själv ofta kontaken. Sen kom mina syskon o låtsas mamma kom ut till stallet så mina syskon fick rida lite. Det finns massa bilder men dom ligger på datan hemma hos pappa.

Kvällen ägnade jag med familjen, vi åt middag o chokladfondy eller vad det heter. Söndag morgon, farsdags frukost och sen mys i soffan. Åkte ut till stallet runt 12, men först hade jag och pappa lite egen tid på vägen ut :) Red ut i skogen ungefär en timme, travade på ängarna påväg till skogen lite långsam o jobbig trav i uppförsbackarna. Lallade runt i skogen och galopperade påvägen hem, då hon blev jätte hispig och tyckte det va jätte roligt. Därför fick jag lite problem att stanna, haha.

Måndag, solvalla travskola och körning i skogen med russen.
Idag, hade svårt att andas under natten så bestämmde att hoppa ridningen i skolan idag. Lite tråkigt men nödvändigt.



Leogos i soffan, jag är ju inte överdrivet upptryckt!



Söndagsmorgon.
Leo sover i mitt knä,Måns spelar DS o Selma bakar degkakor.






Solvallas Teja. Hon är ett gotlandsruss med världens fetaste nacke!



Dock va hon tuffast så jag,gabbi och emma valde o gör henne i skogen.
Vad tycker ni om våra snygga outfits? Svinsnabba glasögon!



Pappas farsdagspresent :D En tröja.




Älskade lillasyster på finaste flickan.
Jag står precis utanför bilden, haha.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0