Tisdag

Idag har jag ridit dressyr på Britta. Det kunde ju gått tusen ggr bättre, men får väl vara nöjd då. Maria sa att hon satte mig på henne som en utmaning. Det kan jag ju meddela att det var, hon plockade fram alla mina svagheter. Som på vissa andra hästar inte ens känns. Men eftersom Britta är en övervuxen liten ponny så fanns det ju inte dirket nån fart o fläkt. Skritten gick gaalet långsamt och galoppen blev från en början väldigt stutsig. Till slut kom vi väl lite underfund med varandra.

Mina kvällar innehåller inte så mycket mer än chill o soffhäng. Jag är inte rikitgt frisk i axeln. Det funkar så länge den är igång, tex. när jag rider. Men så fort jag lungar mig gör det ont igen.



Tror jag snor dagen dressyr övning till morgondagens arbete på fina flickan!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0