Bilder

Jag slänger in lite bilder , blandade. Men mest från nu :)






Snodde dom här två bilderna från pappas dator. Dom är från balen i juni, jag vill ha juni tillbaka! Inte psykiskt men fysiskt.



Tror lillebror är stolt över sig själv.



Min Lycka!



Jag och gulligaste Valentina, inte ens en vecka gammal.
Min nya favvounge!



Jag och Sofi i torsdag. Efter att dom hade flätat hela mitt hår.

image description

Jag och mina Emmor



image description

Anna är snygg.
Hon kom till mig igår, vi åt middag och sen sov vi 12 timmar.


image description

Igår unnade jag mig vinterns första chailatte. Den satt fint påväg hem från stallet.


image description

Fredags bild på mina fina vänner, efter skolan gjorde vi delar av stan.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0