Kalas

Tjenare Lööördag!
Igår va jag ledig så va åkte ut till min morfar och umgick med honom. Vi åkte runt i lite olika affärer sen åkte vi hem hit och gjorde iordning middag. Även Frida kom och åt middag med oss. Efter det bakade jag 50 vaniljbullr och 30 chockladbullar. Duktigt! Lite senare färgde vi Fridas hår. Färgen räckde inte rikitgt men det blev ganska bra ändå. Vi mötte upp några najsiga killkompisar en stund och lämnade en telefon. När det blev mörkte kollade vi på två skräckfilmer. Den första var mest konstig, Ravenswood. Den andra har jag sett förut med mitt ex The strangers, så jävla läskig. Usch man har typ ont i kroppen.

Idag har vi mest städat och snart kommer gäster till lillebrors 1årskalas. Kul för mig som ska jobba med barn hela sommaren!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0