The kiss... and back again!

Nu kör vi på en ny vecka, tagga till. Sista veckan i skolan innan betygen sätts, kanske borde man kämpa? Men jag tror hellre jag är som vanligt. Idag ska jag besöka mormors gravplats, eftersom det är hennes födelsedag. Ska även träna en timme!


"Vad gör du med läpparna?haha" / anonym

Jag gör exakt vad jag vill med alla olika delar på min kropp,haha.
Jag är medveten om att jag har en väldigt liten överläpp. Vilket troligen är det första jag ändrar när jag fyller 18. Irriterar du dig på mig så läs inte min blogg. Men tack för ditt påpekande, hur ser dina egna läppar ut? :)


Kommentera
Postat av: Anonym

Jag umgås inte med dig längre.. Men du verkar ha blivigt väldigt otrevlig mot personer du inte känner?

Det verkar som det är svårt att bli vän med dig.

2011-05-23 @ 19:29:44

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0