Lycklig cheey

Igår kom pappa och hämta mig hos frida. Hela tjocka familjen åkte och tog fästingsprutan. Nu har jag 5 år till nästa... då är jag 20, usch vill inte! Efter det var avklarat handlade vi lite och sen lunchade på mcdonalds. Åkte till haninge centrum och mötte upp min frida, igen! Vi åkte till port 73 och köpte nya skor, härligt. Sen hem till mig och duschade och gjorde oss snygga. Efter en stund kom Robin. När vi va klara åkte vi och mötte upp marcus,felix,alex och något theo(?) vi umgicks med dom mest hela kvällen.. Va på lite olika brasor, jätte mysigt! vid 1 eller nått kom vi hem till Frida. Låg i soffan och bara pratade om allt och ingenting i nån timme. Sen somnade vid 3!
Gick upp vid 11. Sen stekte jag pannkakor till frukost, snäll! Umgänget har lämnat oss, Frida duschar och vi ska snart dra oss härifrån. Frida hem till sin pappa och jag hem till mig för att vi ska börja göra om i hallen.

Vi båda är olika människor sen då.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0