Landet och sömn nästa station

Jag har sovit max 3 timmar inatt, hemskt.  Har vänt o vidigt på mig hur länge som helst. Vid halv 8 imorse gav jag upp, gick upp o drack te och bakade en rabarberpaj. La mig på soffan och bara gjorde ingenting. Sen packade jag min lilla väska innehållande, nästintill ingenting.. åker med familjen till landet och vilar ut mig där.Slipper först o främst vara ensam hemma. Det är ju ändå dåligt väder så kan ligga inne och kolla på film utan dåligt samvete där. Även om jag faktiskt känner mig bättre så är jag väldigt trött så börjar med att sova i bilen den timmen det tar ut till norrtäljes skärgård!! :)



Mysbyxorna och slappis tröjan!
Här gör vi inte iordning oss.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0