Jag lever för de små orden.

Det är fredag, klockan och 23.10.. och jaa, jag ska gå och lägga mig! Sitter och tänker på dom stackarna som är onyktra nu, dom som kommer dricka liite för mycket ikväll. De stackarna som kommer få sova ute för att dom inte vågar komma hem fulla.

Jag hoppas på att inte sova bort hela dagen imorgon. Men väckarklockan är avstängd. Ska drömma om sol och värme, exakt vad jag vill ha imorgon!



Jag vill ju soola!
Juste fick frågan om vad som har hänt på mitt högra ben.
När jag va mindre så fastnade jag i en skruv bakom vår brevlåda när jag oh några vänner leka tjuv och polis. Skruven rev upp ett ungefär 5 cm brett sår och ungefär lika djupt. Men som tur var så behövde jag inte sy. Dom sa att det var så fina sårkanter (?).. så den sommaren fick jag inte bada. Idag är jag glad att jag skötte det eftersom ärret idag bara är ungefär 2 cm, och syns inte jätte mycket.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0