Deppigt inlägg

Dagen gick helt enkelt, varken bra eller dåligt. Tråkigt att folk inte ska bete sig som folk heller... "Hej jag existerar...Jag sitter mittemot dig!!" Om mina tankar bara kunde bli ord.
Efter skolan åkte jag,hugo och andreas till centrum, fixade en fotosak. Sen vidare hem. Åkte in till stan och tränade av mig lite känslor,lite hat. Hjärtat blev en aning lättare.

Mötte upp mamma och gick till kyrkan, tände ljus för mormor. La liljekonvaljer på hennes minneslund. Hon är den absolut mest saknade personen i mitt liv. Har inte varit i den kyrkan sen begravningen, har inte orkat. Där spenderade jag mitt livs jobbigaste stund.



<3


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0