Stallet

Hej på er!
Jag och Anna åkte till farsta, köpte min snygga jacka (bilder kommer senare) och åt lunch. Pasta sallad. Sen rörde vi oss mot stallet. Hon hade lektion och jag tittade mest på.. Hjälpte till en del också. Både innan och efter. Lite kul att jag sitter i 45 minuter och bara tittar på min syster. Reagerar på bra och dåliga saker och sen har vi ett "dubehöverförbättra-görsåhär-tänkpådethär"-snack. Hon går i min hårda skola ;) Jag kände mig verkligen jätte fjantig när jag går runt i klackskor och fin jacka i stallet. Det kändes inte rätt alls. Jag liksom hoppade över lerpölarna, jag brukar hopp i dom.
Det är torsdag kväll och jag har inga planer. Ska nog fixa mina naglar ikväll.



Jag och min favvopolle!
Winden.
Vi har många busiga minnen.
Tror min första dressyruppvisning var på honom.


Kommentera
Postat av: frida

okej!

så bra då.

allt bra?

=)

2011-03-03 @ 19:58:15
URL: http://fridiisliv.blogg.se/
Postat av: M A L I N

Njaa,, halsont slår fan feber tror jag ;)

2011-03-03 @ 20:04:14
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0