Never give up

Tog med mig min älskade vovve ut och sprang i ungefär 40 minuter. Tog dock sämsta vägen, full med is så behövde gå en bit. Det kanske va lite för kallt för att springa eftersom jag börjar spotta blod på slutet. Men det var de värt. Jag rensade tankarna ordentligen, tårarna rann och vinden blåste i mitt ansikte. Efter kunde jag skaka av mig lite äckligt och try to go on

Nu ska jag laga mat till mig själv sen ägna en stund i badet med en bok. Så jag slipper tänka, kan leva mig in i boken som utspelar sig i en annan persons problem, komma bort från mina egna.




Såhär såg jag ut idag.

Jeans - cubus
Skräp - HM
Tröja - Gina


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0