Also called...

Godmorgon Torsdag.
Har inte suttit ett dugg vid datan senaste dagarna. I tisdags umgicks jag med min solståle hela eftermiddagen och halva kvällen. Onsdags, dvs igår. Hade jag ungefär 4 timmar nationellt kemi prov. Den teoretiska delen gick sådär men däremot gick planering inför praktiska väldigt bra. Efter skolan åkte jag och fikade en stund med finaste Johanna. Sen va planerna att jag och min syster skulle ut och gå. Mötte iställer upp henne i huddinge och letade skinnjacka till henne sen hem och leka med soffan.

Idag har jag muntlig engelska redovisning, engelska.... mitt abslout sämsta ämne, mitt abslout enda Gämne. Usch för idag. Men jag har lärt mig nått nytt, kör bra.. tänk inte nu, tänk nån annan gång! Undra vilken tuffing som lärde mig det :D

Dags för en lite smått molnig dag i skolan. Hejsvejs.

Kommentera
Postat av: johanna :)

haha also called... Micheal joe jacksson :)

2011-03-20 @ 18:25:44

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0