Kommentar

intresserad om Lördag:

Vad ska du göra hela sommaren? Kan du inte lägga ut en schema eller nått?
Jag vill ha tips vad man kan göra :)



Svar:

Hej , Jo självklart!

Vecka 25, alltså den som börjar imorgon, så ska jag umgås med kompisar efter jobbet och på tisdag kommer min fina Frida från Nora hit och umgås med mig. På torsdag åker jag och familjen ut till landet för att fira midsommar. Som tur är kommer troligen Danne ut dit och underhåller mig under helgen.
Nästa vecka är min sista jobb vecka. På fredagen åker jag till Nora och på lördagen är det bröllop som gäller! Sen stannar jag där hos släkt och vänner. Ska passa på att umgås med Frida, sola bada umgås och ha trevligt!
Söndagen vecka 27 så åker lite släkt till mig,jag,pontus,stefan och dennis upp till sälen i en vecka. Bada i alla pooler och njuta av umgänget är det som gäller där.
Kommer tillbaka till Stockholm nån gång under vecka 28 eller 29. Sen har jag inget mer planerat. Umgås med mina vänner, grillkvällar,myskvällar,sola, bada och bara ha det bra!
Så jag ska mest umgås med dom jag tycker om hela sommaren, kanske får jag tid för lite kärlek också vi får se vad sommarens nätter har att erbjuda ;) Ha en trevlig sommar!


Kommentera
Postat av: Frida

Detdär med att umgås med Frida tycker jag låter MYCKET bra <3

2011-06-19 @ 23:44:53
URL: http://Fridahellstrom.devote.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0