Hejhopppsan

Igår jobbade jag hela dagen och sen direkt in till stan, till mitt hem nummer 2 och umgicks med Emil. Båda somnade framför tv'n, jag drog mig som tusan för att åka hem men var ju tvungen. Upp o jobba imorse igen, vaknade 8.15 och jag behöver åka 8.30 men jag hann. Nu har jag bara 7 dagar kvar att jobba, känns lite sorligt. Jag trivs!

Fick precis reda på att jag nu behöver snygga till mig lite, åka in till stan och göra lite ärenden och sen bli bjuden på middag på ute servering. Jag älskar sommar!!!!!




Cheyen som gör mig stark!




Juste.. Era söta kommentarer gör mig bara glad och förlänger mitt liv med gott skratt! Finns ju nått som kallas IPadress :)
PUSS


Kommentera
Postat av: Julia

Hahaha precis IPADRESS!!! Fullt bevisat bitch ;)

2011-06-24 @ 09:57:14

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0