Barndomsvänner hela livet

Man bloggar verkligen dåligt såhär på sommaren.
Igår jobbade jag till tre sen åkte jag in till stan och mötte upp lillebror, Frida och mamma. Vi åkte och handlade , lagade middag sen baka Frida och vi fick besök av grannen. Vi tog en kvällspromenad här i samhället, jag frida lillebror i vagn och grannen. haha, vi såg ut som en liten familj söta. Jag hann även färga Fridas hår, proffs på att göra slingor nu.
Idag efter jobbet, som jag lämnade 45 senare än jag skulle, så mötte jag upp Frida och lillebror igen. Vi sprang runt på stan en stund sen följde vi henne till tåget och hade en sorgligt hejdå. Även fast vi träffas redan nästa vecka. Vi har inte träffats på ungefär 10 år och nu i två dygn men det är som vi varit bästavänner hela livet. Vi passar dom handsken på handen, jag gillar det!



Dom är söta som socker.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0