Aldrig ska jag glömma dig

Tjabbatjena hallåå!
Jobbdagen var helt okej bra, hann tillbringa någon timme i solen. Det är bra. klockan 3 åkte jag o mötte upp min saknade Frida. Vi möttes upp vid hökarängsbadet, låg där och solade och bara pratade om allt och ingenting. Tjejsnack är bra. Badad en stund och sedan runt 6 sa vi adjöss och åkte skilda vägar. Nästa hållplats Liljeholmen. Hjälpte en tjej som mådde jätte dåligt också, hon grät och svarade inte på tilltal. Men vakterna var på plats oh ambulans påväg när jag lämnade stället, duktig flicka!

Nu ska jag fixa lite filmer inför min resa :)


Kommentera
Postat av: Karin

Kan du inte berätta vart du ska <3 :)

2011-06-27 @ 21:03:53
Postat av: Karin

svara tack :)

2011-06-28 @ 19:53:45

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0