Nu.. semester

Senaste tiden har varit körig.
I onsdags efter jobbet åkte jag och Frida ut till grisslinge och badade. Sen åkte vi hem och gjorde middag, eller jag gjorde. Hon sov med mig och vi somnade för sent.
Torsdagen överraskade mitt fina jobb mig med avslutnings kalas för mig, jordgubbar o glass och en himlans massa presenter. Middag blev det med morfar.
Fredag, min sista dag på jobbet sen tog jag tåget till örebro och fick ögoninflamation på vägen pga ac'n. Träffade liten del av släkten.
Lördag, igår alltså, var det bröllop för min morbror och hans nyblivna fru Camilla. Jag,faster och farmor fixade mat och allt annat fram till ungefär 1 allt folk kom vid 3. Sen åt vi massa mat, umgicks och firade det fina brudparet. Fångade även brudbuketten!! Vid 8 åkte jag hem med 2 av mina fina kusiner och var barnvakt till dom. Dom båda sov innan 9 men jag stannade till halv fyra imorse eftersom det var då min andra farbror och hans tjej kom hem, men tjänade 500 lite lätt på det :) Jag har världens bästa och finaste släkt.



Presenter från mitt redan saknade jobb.





Unnat mig ny bikini, bror.
Nej jag visar inte mycket hud.. det är så här jag går runt på stranden så acceptera eller gå :)



Ögoninflamation och bröllops outfit..



Min bröllopsbebis, fina kusin.



<3




Världens finaste brudpar.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0