Svar på lite kommentarer jag hittade.




1. Jaha jag ska vandra på djurgårn, när jag kommer hem då eller? Tills dess fixar jag det. Min fot är frisk snart.
   Får man fråga vem jag ska vandra med? :)

2. Jag vet inte rikitgt vad du syftar på. Jag skriver inte om nån specifik person. Även om jag har haft ögongodis
    och härligt pojkligtumgänge här i denna vackra stad. Men som sagt jag föredrar att umgås med killar.  
    Just därför har jag umgåtts ungefär 6 tjejer och 25 killar dom här veckorna.   
   
3,4,5,6. Jag har ingenaning om vem du är eftersom du kommenterar med olika namn hela tiden men samma
    ipadress
. Men för svar på dina alla frågor.... Han i rött är en killkompis till mig, jag jobbade på en förskola, 
    jag är i Nora. Staden jag är uppväxt i och trivs allra bäst i.     

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0