Standag

Jag har haft en rikitgt rikitgt bra dag.
Vid 10 åkte jag,mamma och frida ut till lidingö på uppdrag. Sen lämnade hon av mig och Frida i stan. Vi gjorde stan enda fram till ängeln bjöd på tacobar-lunch! Efter det gjore vi stan lite till. Jag är otroligt nöjd.
Klockan 4 mötte jag upp min andra Frida.. Gibbs. Vi gick och köpte en sen födelsedagspresent till henne och sen vidare till medis för PRAT middag på ilpilato. När solen var arbetsvillig så gick vi ut och satte oss på stockholms fina medborgarplats och fortsatte prata.
Runt 8 mötte jag upp Hellström igen, sa hejdå och såg henne vandra på tåget. Som tur är ses vi nästa vecka. Vi har träffats varje vecka hela sommaren, jag gillar det.

Nu är jag hemma, sitter och lyssnar på Takida och ska snart mysa till det lite på mitt rum.

Datan har gått och blivit efterbliven, inget illa menat, så bilder på dagens inköp kommer imorgon.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0