Jag är grovt rastlös.

Jag skulle kunna göra massa saker men eftersom jag har gjort illa min fot så är hela min stort är lindad och dubbelt så stor som vanligt dessutom har jag nån slags strumpa på foten, sexymama!! Jag kan inte gå ut o varken gå eller springa, jag kan inte ens ta mig framåt snabbare än en snigel eftersom jag skriker om jag slår imot foten i nått. Det gör svinont!

Så inför imorgon hoppas jag på:
-Bättre väder så jag kan sola på baksidan om min fot mår dåligt.
-Att min fot mår bra så jag kan skicka ett sms till mina söta vänner här i Nora och åka o bada.
-Eller att jag iallefall kan gå ut o gå om det är dåligt väder.



Kommentera
Postat av: Anonym

men hjärtat hur ska våra vandrigar på djurgårn gå??

du måste vara rädd om fötterna..

2011-07-16 @ 19:27:10

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0