Frida är namnet på mina bästavänner

Senaste dagarna har jag solat och sovit, inte för att jag hunnit blivit brun.. Men solat har jag! Imorse satte jag med Frida och mamma i bilen, mot Stockholm min eviga stad. Resan tog exakt 130 mintuer, de ni. Jag och Frida åkte dirket in till stan , för-shoppade lite inför våran stora dag... FREDAG! Det blev en topp för mig och en för henne, exakt likadana med olika färger. Middag serverades hemma och sen har vi spenderat kvällen ute.

Imorgon har vi planer. Vi ska ta båten ut till skärgården och steka oss där hela dagen även bada.

Kyss o smek på er min fina bönor :)



Fredag kväll ska jag fira min andra halvas födelsedag!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0