Älskade Noradagarna

Nu är jag här igen, duktig tjej. I fredags åkte jag in till stan och mötte upp min kusin och gick hem till honom och umgicks med killar. Vi lyssnade på musik, lite folk kom o gick. Jag gick ner till vattnet med en kompis o badade sisådär vid midnatt. Sen blev det knazzz med polisen,bror. Så det slutade med att jag och min kusin eskorterades hem vid 4 igår morse. Somnade 5 och vaknade 9.
 Åkte in till "stan" och mötte upp Frida, gjorde iordning mig där. Sen kom det en del folk så vi satt på altanen och drack lite i solen. Så underbart med nytt folk,glad stämning och ett satans bra väder. På kvällen blev det titta på artister på scenen på torget , duktiga jag kom in gratis :) Hem till kusinen igen vid 2. Ut igen och träffa folk, inne igen vid halv 7 imorse. Sov mellan 8 o halv 10, min nattsömn. Blev hämtad och åkte in o handlade lite kläder i Örebro,på marieberg. Både jag och min kropp är död. Dessutom ligger jag två dygn efter med maten, jag har liksom bara glömt det där med att äta. Så nu blire äta lite sen sova.. Imorgon åker jag, mina kusiner o lite folk upp till Sälen!



Imorse vid 7 eller nått.
Etype bjöd!



Nya skorts


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0