Första dagen

Tjenare hörrnii!
Min första dag i skolan gick toppen. Sura miner tillhör inte mitt liv längre, inte heller små kommentarer. Dessutom bråkar jag inte med någon längre. Det är dom som bråkar med mig, eller att vi inte har kontakt längre. För jag orkar ärligt talat inte bry mig. Jag och min vän Casper diskuterade nyss rykten, så hiiimla onödigt på alla sätt.
Efter skolan åkte jag och Martina hem till mig, gosade med lillebror och lagade middag. Sen åkte hon vidare och jag och min lillebror gosade gääärnet.

Nu inväntas frukt som kommer hem med mamma sen myskväll!









Jag älskar denna pojke mest på hela jorden, hela universum.
Han är mitt livs ljus och det absolut det bästa som hänt mig.
LILLEBROR! ♥♥♥♥


Kommentera
Postat av: mamma

älskade unge!!! började gråta när jag läste o tittade på de fina bilderna...

NI är det bästa som hänt mig.

ÄLSKAR DIG! <3<3

2011-01-14 @ 14:19:01

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0