Soffa

Vilket underbart väder!
Jag,hundarna och Martina tog en lång promenad. 2½ timme luffsande i skog och mark. Plötsligt mötte vi en rikitgt snygg islandsäst, martina förstod inte rikitgt vad jag menade med snygg. Men vi hon har inte rikitgt några hästögon. Iallefall så var det våran gamla vän Filippa som red på hästisen. Riktigt kul o se henne även om det inte blev så mycket.

Jag och andra halvan har nu lagt upp massa toppen saker inför närmste halvåret. Våran träning kommer innehålla gymmet minst en dag i veckan sen självklart våra lång promenader, som idag. Sen massa små hemligheter som inte ni behöver veta, eftersom vi kommer va snyggast i sommar!! Killar är ingen prioritering.

Nej nu ska jag spela data en stund och sen kolla på tv med gott samvete. Jag råkar visst älska våran nya soffa!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0