Snygging

Ingenting funkar för mig ikväll. En halvtimme innan solsidan börjar lägger hela tvn av, i hela vårat område typ. Såklart kommer den tillbaka, men då är det ungefär sluttexten på solsidan kvar. TACK. Sen ska jag sätta mig vid datan, nehe då har internet gått sönder typ. Allt gör mig galen!! Så nu där det bli mobilbloggning. Hoppas någon fixar det där imorgon! Jaha min härliga söndag... Martina, Malin och hennes kompis hämtade upp mig i det äckliga vädret. Jag och Martina drog till gymmet. Som idag delades med några galet snygga killar. En del Mörkhyade killar är verkligen som socker för ögonen. Även om vi var så där lagom snygga. Så tror jag dom diggade oss i tighta träningsbyxor och urringde tröjor. Även våra stretching(?) övningar ;) Efter vi varit duktiga där blev det en film sen drog jag mig hemåt. Städade och sen njutit,eller inte, av kvällen. Godnatt!

Kommentera
Postat av: Lisa

Lite sent kanske, men vilka firade du nyår med?

2011-01-17 @ 08:22:38

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0