Jag vet att mitt gamla liv läser min blogg.

Facebook gjorde hela min dag, jag är glad i heela magen! Någon idiot (hooooooost) loggade in på min msn och facebook i helgen och bytte lösenord. Moget. Msn fixade jag på dirren men facebook har knasat tills idag. ÄNTLIGEN!

Var förbi frisören igår, mamma färgade håret. Lite fjortis rött haha, men snyggt. Våran frisör tyckte vi behövde göra nått med mitt hår snart. Men vad? Jag vill bli mörkare, men vågar inte för att jag är rädd att inte kunna bli ljus när jag vill. Alla mina kompisar säger olika, jag blir galen :)
Dags att åka till skolan och laga lite mat då. Såhär på morgonen. GOO hemkunskap. Stekt fisk, mumsans....! Först ska jag väcka en pudding,packa en väska och borsta tänderna.

PUSS på er mina sköna!!



Jag saknar det ibland fakiskt.


Kommentera
Postat av: laffe

det är ju du som väljer vad du vill s ut blondin eller brunet :) <3

2011-01-26 @ 19:26:42

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0