Jag gillar't

Dags för lite uppdatering då, tack vare Micke!

Åt verkligen ingen nyttig middag, känner mig som typ en överviktig gris just nu. Inte posetiv. Därför möter jag upp Martina imorgon och tar en redig sväng på gymmet. Kommer ett inlägg om det snaart, alltså gymmet. Har även kollat på två rikitgt bra filmer. Uptown girl och my bestfriends girlfriend.

Har precis haft ett samtal med en väldigt söt tjej, som jag inte kände innan. Hon har berättat väldigt mycket för mig om en viss killkompis till mig. Sidor som inte är så bra. Men jag blir så glad när jag verkligen kan hjälpa folk, låta folk öppna sig för mig. Liksom bara finnas där o lyssna. Jag vet nämligen hur jobbigt allt kan vara eller fort kan bli.




ingen kommentar.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0