HJÄLP

Vilken dag, upp och ner som en bergodalbana!!
Åkte ut till kungenskurva och utan att vi visste de så mötte vi min bästa meyling. Hon jobbar på SIA heminredning. Vi kramades massor och sen pratade lite jobb. Så börjar nog jobba på söder så snart som möjligt. Brabrabra!! Efter de snurrade jag och mamma runt på IKEA. Vi ska ju göra om i alla rum förutom mitt hemma. Så idag var det badrummets dag. Tror vi börjar bli klara med planeringen!
När vi lallat runt där nån timme visade jag upp mig i tumba. Första gången på länge. Eftersom jag tydligen "skulle bli nedslagen om jag visade mig" där förut. Jag överlevde och diggar stället starkt. Är ju faktiskt uppvuxen en tid där. Rikitgt fin villa, sjötomt och saker. När flyttar vi ;)

Kvällen har funkat tills för 20 minuter sen. Jag stog över handfatet och sköljde mitt ansikte, hör hur det typ fräser kollar upp i spegeln och ser att mitt hår brinner. Skrek rakt ut och började störtgrina. Mamma hjälpte mig och som tur är blev det inte så mycket, så ingenting syns.

Nu ska jag sova godnatt.

Kommentera
Postat av: laffe

läskigt om det böjrga brinna hoppas inte allt hår bran upp snygging <3 <3 puss <3

2011-01-23 @ 23:25:35

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0