Hej träning.

Nu har jag gett magmusklerna en omgång. Men jag skulle behöva fler streching sätt till magen, hatar o ha träningsvärk där. Eftersom det blir så galet jobbig när jag skrattar och lyckligtvis gör jag det väldigt mycket under dagarna. Så hjälp mig? :)

Duschen ska ta över mitt liv nu, eller kanske ett bad?! Har inte bestämt mig än. Jag är jätte träningssugen, kul att jag kommer på det tio i nio en onsdagskväll. Kanske ska dra iväg märta till gymmisen imorgon (?).

Nej nu ska jag bli snygg, bajs på er!

This is real, this is me
I'm exactly where I'm suppose to be, now




Kommentera
Postat av: Anja

Tja hannis!

Vilket gym tränar du på? PUSS saknar dig

2011-01-15 @ 00:16:07

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0