Hade aldrig trott på gudar innan jag såg dig

Det finns inte många dåliga stunder med idag. Det bra tar över de dåliga så gillar hela dagen. Började med bild. Sen duktig som jag är, fick jag med hela klassen till huddinge. Sen bar det av in till gamla stan , hela gänget. Studiebesök fram till 1 utan lunch. Min mage överlevde alltså på lite youghurt. Jag älskar verkligen min klass. Nästintill alla gör mig lycklig, mest killarna förståss.Eftersom jag och Märtan håller oss mest till dom. Så galetsköna typer.

Efter skolan åkte jag och martina hem till henne. Eller...? Nej vi vände på halva vägen eftersom hon tappat sin päls. Tillbaka mot högdalen igen. Där fick vi göra ett besök på ett privatställe, så missade tunnelbanan. Eftersom chafförerna strejkar kom nästa tunnelbana efter 30 minuter, great..! Till slut hamnade vi på gymmet :D Dryga timman där , sen hem. Nu soffan och underhåller er!!



Mitt in the coolers




Så söta!




Bussen va sen, deppmode.



Undra vad vi tittade på där!



Finingar



Min pojkar!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0